Thursday 17 May 2012

Dear my Future Hubby (1)


Saya tak nak pun rumah besar2, cukup la rumah KECIK macam dalam pic atas ni..
Awak kate nak swimming pool lagi besar daripada yang ade kat umah saya tu kan..
Ni dah perfect da ni! 

Dear others, jangan nak ngorat saya kalau tak boleh kasi umah camni..
"Kerek gila dow.. mata duitan ni! hampeh punya pompuan!
Ko ingat ko comel sangat ke! Demand tinggi2! hak tuit!"

Konklusinya, sape yg betul2 kenal den je yang taw  perangai sebenar..
Den suko laki kayo ke? owh tidak, obious kot I suko laki comel~
Tapi FH jangan nak perasan awak tu comel okay~
Tu lagi satu perangai, tak suka puji orang..

Konklusi ke-2, saya taw awak akan usaha dapatkan semua yang saya nakk..
Walaupun tak dapat, at least awak usaha..
Thats why I like you so much~ ^_^

No comments:

Post a Comment