Thursday 29 March 2012

Short story 1 : Proposal - saya tunang awak :)

Hari tu kita pergi KLCC. "Awak jom lah pergi tasik depan tu." Awak sungguh2 ajak saya pergi tasik tapi saya tak nak. Jadi terpaksa lah awak ikut saya pusing2 KLCC dulu baru last2 pergi tasik.

Lepas tu awak keluarkan cincin dan kasi saya. "Saya patutnya nak on my knee tapi sekarang ramai sangat orang. Tu lah awak, saya ajak datang sini awal2 pagi sebab takde orang." Kat cincin tu ada nama awak dan saya, seyes tu yang terbaik! hee.. so semua orang akan tahu kalau pegang cincin tu.

Saya terkejut sebenarnya sebab tak sangka awak nak kasi cincin :) Bagi saya, tu tanda kita dah tunang. Lagipun kan kita plan kahwin terus je. Do you remember? I think I do love you and I'm sorry hurting you all this time :'(

No comments:

Post a Comment